2012/06/30

fijn geshopt

Aangezien het maar geen echte zomer wordt heb ik weer wat verder gewerkt aan de geel-blauwe blokken. De eerste drie zijn inmiddels klaar om gequilt te worden. Daarvoor had ik nog wel garen én een nieuwe vingerhoed nodig. En dat heb ik vandaag gevonden!


De pen lijkt een pen maar kan 3 kleuren uitwasbaar potlood schrijven op de stof, om quiltpatroontjes te tekenen. En aangezien mijn rolmes nog maar 1 laagje stof tegelijk aankan was dit ook een goed moment om een nieuw snijwielmesje (goed woord?) aan te schaffen. En het garen.... is prachtig!


Extra leuk was, dat ik nog een kadobon had liggen van het Quilters Palet van een paar jaar terug, die ik nog gewoon kon gebruiken.
Nu nog wat snijwerk en het quilten kan beginnen!

Fijne dag,

Anita

No comments:

Post a Comment