2013/01/04

Delfts kadootje

Om het oude jaar af te sluiten en het nieuwe jaar in te luiden zijn we dit jaar weer naar vrienden in het oosten van het land gereden. En wat is er als delftse nu leuker dan een kadootje met een Delfts tintje geven?
 
Lang leve de lapjesmand, want daar zaten genoeg stofjes in om aan de slag te gaan (en zo, dat het ook nog een beetje leuk kleurde - wel belangrijk!)
 
 
Heel simpel, repen stof stikken op een ondergrond van fleece (van onze Zweedse vrienden - dankjewel weer, Ikea!) met een ovalen bodem en een ophanghaakje aan de zijkant. De baantjes heb ik doorgestikt met verschillende siersteken, leuk effect & leuk om weer eens uit te testen wat mijn machientje allemaal kan. En dat roze rechthoekje is geen foutje maar mijn labeltje ;-)
 
 
De binnenkant heb ik gevoerd met een Delftsblauwtegelstofje, ik vind het nog steeds een leuke. De combi van de bloemetjes & tegeltjes doet het hem!
 


Nou is zo'n tasje wel leuk, maar het gaat natuurlijk ook om iets erin... Dat werden allerlei lekkere dingen om Oud&nieuw zo soepel mogelijk te doorstaan.
 
 
 
Wij hebben een leuke oudejaarsavond gehad met elkaar, en ondanks de mooie vuurpijlen & harde knallen is iedereen nog heel.
 
Natuurlijk wens ik jullie allemaal een mooi & creatief 2013!
 
Liefs,
 
Anita
 

No comments:

Post a Comment