2013/04/03

These are a few of my favorite things... en een oproepje (helemaal onderaan!)

Bij het lezen van de titel van dit blogje barst ik (bijna) in zingen uit. Ik heb de Sound of Music zo vaak gezien dat ik direct associaties heb met een donzig dekbed & vrolijke kinderen die met supernanny Maria zingen om de angst voor het onweer te verdrijven.
 
Nu onweert het hier momenteel niet, maar heb ik wel behoefte aan een beetje vrolijkheid. Maria zingt over veel leuks, maar 'een stapel mooie stofjes' komt niet in haar rijtje voor. In de mijne wel!
 
En daarom was het extra fijn toen de postbode vandaag maar liefst twee dikke, zachte enveloppen bracht. Stofjes!
 
 
Fijne kleurtjes en printjes van Marutska, haar webshop is net een snoepwinkel vol heerlijks, aanrader!
 
De tweede envelop was van By Miekk, waar ik vaker kijk (zo'n leuk concept, ook een aanrader!) en nu verleid werd door een pakketje reststofjes. En dat ziet er na een beetje spelen zo uit:
 
 
Die lapjes heb ik niet alleen voor de fun in huis gehaald, daar gaat een hele mooie quilt uit ontstaan. Mijn hoofd zit vol ideeën, en binnenkort barsten die naar buiten en kan ik het hier delen.
Tot die tijd geniet ik gewoon nog even van de stofjes.
 
Fijne dag!

Anita
 
 
Ik heb al een paar keer vragen gekregen of mijn blog niet te volgen is. Nou heb ik me daar nooit zo mee bezig gehouden, maar ik heb gezocht en een volgersknop gevonden.
Ik blijk maar liefst .... 9!!! volgers te hebben, indrukwekkend :)
De statistieken geven een ander beeld, dus ik ben wel nieuwsgierig. Lees je hier zo af en toe?
Dan nodig ik je graag uit om een officiële volger te worden!
Even helemaal naar beneden scrollen, dan vind je de knop.
 

3 comments:

  1. Voor het eerst op je blog vrolijke lapjes laat je zien...
    Ben ook een Sound of Music fan, als jij het over my favourite things lied hebt denk ik gelijk aan de gordijnen die als speelkleding werden vermaakt... dus toch iets met stof...
    hihi!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    ReplyDelete
  2. Haha Marijke, je hebt gelijk, de gordijnstof! En de magische krachten van Maria die in een nachtje een hele kindergarderobe in elkaar naait.

    ReplyDelete
  3. Wat een heerlijk vrolijke stofjes! Wordt vast weer iets moois!

    ReplyDelete