2014/01/29

Donderdagse Dekenupdate #3

Het is weer donderdag.... hoe zou het met de dekens zijn?

Het dekentje dat ik aan het haken ben is niet zo spannend, dat sla ik deze week even over - en die miserabele 2 cm groei... ik ga beter mijn best doen ;). 
Veel leuker is om te zien hoe het met jullie dekens gaat!

Onderstaand wat foto's die ik kreeg gemaild (Toos) en van de vorige update heb geplukt (andere drie):

Linksboven is de CAL 2014-in wording van Toos-zonder-blog. Ik lees op twitter veel discussie over de Catherina Wheels; ik vind deze versie mooi rond (en dus geslaagd!).

Rechtsboven  de deken-in-wording van An van ansgeflans. Zeker even aanklikken om nader te bekijken!
Linksonder de hartjes van Mara van marahaakt. Ook al zo mooi!

Tot slot rechtsonder twee granny's van Renske van renskecreatief. Ik heb deze foto toegevoegd omdat Renske een leuk project heeft lopen op haar blog: elke week deelt ze een grannypatroon om einde van het jaar een deken van granny's te kunnen maken.

En nu... is het tijd voor jullie!

Klik op de rechthoekige kikkerknop en het wijst zich vanzelf. 
Ik ben nieuwsgierig en hoop dat jullie kunnen terugkijken op een succesvollere haakweek dan ik ;)

Nabrander: het is vandaag niet mogelijk bij de link een plaatje te plaatsen.
Dus... allemaal doorklikken om toch de mooie dekens te zien!


3 comments:

  1. wauww at leuk dat je een link naar mij hebt gezet! Super!!!!

    ReplyDelete
  2. Zelf maak ik de deken niet, maar ik vind het wel leuk om een en ander te volgen.

    ReplyDelete
  3. Oh, wat leuk toch die linkjeslijst. Ik zit ook een beetje te haken, maar het gaat bij mij héél langzaam. Als ik er aan denk dan blog ik er op een donderdag een keer over, kan ik ook eens in de linkjes plaatsnemen ;-)
    Groetjes, Merel

    ReplyDelete