2014/03/26

Donderdagse Dekenupdate #8

Deze week is het weer tijd voor een Donderdagse Dekenupdate!

Ik schreef al eerder dat het haken van een deken zo'n fijne, rustgevende activiteit is. De repeterende handeling, waar je niet teveel bij hoeft na te denken en waarmee je toch een steeds groter en mooier product maakt is bijna verslavend.

Deze week ontdekte ik nog een ander aspect van het deken-haken: je krijgt een band met zo'n werkstuk! 
Ik blogde al eens over de katoenen supergranny die ik haak (klik voor meer). 
Dit werkstuk is geen mooie strakke deken-in-wording, maar een wat meer hobbelig exemplaar.
Daarom verdween hij een tijd in de kast, maar ik heb hem toch weer tevoorschijn gehaald. Want deze deken en ik hebben een geschiedenis samen. En zoals een twitterdame zei: ook met hobbels kun je er lekker onder kruipen. Waar anders is een deken voor!
Die hobbels in de deken... passen wel mooi bij alle hobbels die ik al hakend nam :).

zo zie je de hobbeltjes niet, maar geloof me, ze zijn er!

Genoeg over mijn deken-in-wording, tijd voor die van jullie!
Hieronder kun je je link weer plaatsen. En omdat we een weekje hebben overgeslagen staat de linkmogelijkheid deze keer open van nu af aan tot vrijdag 12 uur. 
Ik ben benieuwd naar jullie werkstukken.

Fijne dag!

Anita


No comments:

Post a Comment