2014/06/18

Donderdagse dekenupdate #10

Het is juni, het jaar is bijna halverwege. Dat zou kunnen betekenen dat de dekens, waar we iedere donderdagse dekenupdate naar kijken, ook op de helft zijn. Ik ben benieuwd!

Zoals ik eerder schreef heb ik twee gehaakte dekens-in-wording onder handen: de granny waar ik in mijn vorige blogpost over schreef, en een gestreept exemplaar. Het is dat ik voor deze gestreepte variant een hulptroep heb, anders zou hij nauwelijks gegroeid zijn, ben ik bang. Maar dankzij de haakuurtjes die mijn moeder er af ten toe insteekt kan ik toch wat voorgang laten zien!



Genoeg over mijn exemplaar, waar ik natuurlijk vooral benieuwd naar ben, is hoe het met de dekens van jullie gaat! Aangezien de vorige donderdagse dekenupdat op 9 april (!) was, verwacht ik dat er tussen toen en nu veel blogjes zijn gepubliceerd met mooie voortgangsfoto's. Laat ons meegenieten en deel je blog door op onderstaande knop te klikken.

Ik ben benieuwd!

Fijne dag,

Anita

No comments:

Post a Comment